Цитата дня
Педагогічна практика у ЗНЗ
Педагогічна практика з викладання економіки в школі є важливою ланкою навчального плану спеціальності "Економічна теорія" Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Актуальність педагогічної практики пояснюється
зростаючим значенням економічної освіти підростаючого покоління. Адже ринкова економіка передбачає активну участь всіх громадян в прийнятті економічних рішень і відповідальність за їх наслідки. А тому для громадян України економічні знання стають нагальною потребою, економіка ж перетворюється на одну з найпопулярніших наук. Відповідаючи на потреби сьогодення Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова розпочав підготовку фахівців з економіки.
Педагогічна практика з викладання економіки в загальноосвітніх навчальних закладах покликана сформувати та закріпити у студентів фахові якості вчителя економіки, поглибити вивчення передового педагогічного досвіду, специфіки роботи загальноосвітньої школи в сучасних умовах.
Вона проводиться у ІХ семестрі після того, як студенти уже опанували переважну більшість дисциплін економічного циклу (економічна теорія, статистика, макро- і мікроекономіка, державні фінанси, економіка підприємств та ін.), а також прослухали теоретичний курс “Методика викладання економіки”; ознайомлені із сучасною концепцією економічної науки, вітчизняними та західними економічними теоріями, з практикою проходження економічних реформ в нашій, а також інших країнах; мають відповідні знання з педагогіки, психології та методики викладання економіки в ЗНЗ; ознайомлені зі станом і завданнями економічної освіти в українському ЗНЗ, існуючими навчальними програмами курсу, структурними підходами до викладання тощо.
Термін педагогічної практики – 6 тижнів. Практика проводиться відповідно до “Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України” (1993 р.) та внутрішньоуніверситетських нормативних актів.
Базою практики є загальноосвітні навчальні заклади м.Києва, які нагромадили певний досвід викладання економіки, мають підготовлених кадрів - досвідчених вчителів економіки - та, в яких вивчення економіки склалося в навчальну систему.
Методичні матеріали для проходження педагогічної практики