Ви тут: ГоловнаСклад кафедриВикладачі-сумісникиСтрашинська Лариса Володимирівна
 

Цитата дня

«Людина не може по
справжньому удосконалитися, якщо не допомагає вдосконалюватись іншим»

Страшинська Лариса Володимирівна

Strashinska L
 
7 вересня
Оcвіта:
 

Київський технологічний інститут харчової промисловості, 1989р.

кваліфікація - інженер-економіст продовольчих товарів

Посада:
  професор кафедри маркетингу
Наукові ступені і звання:
 

доктор економічних наук,

спеціальність - 08.00.03 - Економіка та управління національним господарством

Дисципліни, які викладає:
  менеджмент, маркетинг
В університеті працює:
  з 2011 року
Наукові інтереси:
  стратегічні засади розвитку ринку харчових продуктів в Україні: теорія, методологія та практика

Наукові праці:

1. Страшинська Л.В. Стратегія розвитку продовольчого ринку в Україні: монографія / Л.В. Страшинська / за ред. Б.М. Данилишина. – К.: Профі, 2008. – 532 с. (рецінзія у Віснику Національної Академії Наук України. – № 10. – 2008. – С.55-56).
2. Страшинська Л.В. Інноваційний фактор розвитку вітчизняного продовольчого ринку / В.І. Чижова, Л.В. Страшинська // Продуктивні сили і регіональна економіка: зб. наук. праць. Частина І. – К.: Рада по вивч. прод. сил України НАН України. – 2008. – С. 203–208.
3. Страшинська Л.В. Методологічні засади оцінки інноваційно-інвестиційної діяльності в контексті просторового розвитку продуктивних сил / А.М. Федорищева, Л.В. Страшинська // Продуктивні сили і регіональна економіка: зб. наук. праць. Частина І. – К.: Рада по вивч. прод. сил України НАН України. – 2009. – С. 21–26.
4. Страшинська Л.В. Основні напрями державної інноваційної політики в контексті сталого розвитку / А.М. Федорищева, Л.В. Страшинська // Економіка природокористування і охорони довкілля: зб. наук. праць. – К.: Рада по вивч. прод. сил України НАН України. – 2009. – С.219–224.
5. Страшинська Л.В. Державне регулювання інвестиційних процесів: перспективи та пріоритети / Л.В. Страшинська, А.М. Федорищева // Національне господарство України: теорія та практика управління: зб. наук. праць. – К.: Рада по вивч. прод. сил України НАН України. – 2009. – С. 302–306.
6. Страшинська Л.В. Поглиблення інноваційних процесів у діяльності суб'єктів продовольчого ринку / Л.В. Страшинська // Продуктивні сили і регіональна економіка: зб. наук. праць. Частина І. – К.: Рада по вивч. прод. сил України НАН України. – 2010. – С. 88–92.
7. Страшинська Л.В. Фінансове забезпечення розвитку інноваційної діяльності в регіонах України / Л.В. Страшинська, А.М. Федорищева // Продуктивні сили України: наук.-теорет. економічн. журнал. – К.: Рада по вивч. прод. сил України НАН України. – 2010. – № 1 (007). – С. 125–134.
8. Страшинська Л.В. Розвиток інтеграційних відносин у продовольчому комплексі / Л.В. Страшинська, В.Г. Цишевський // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – К.: НУХТ. – 2010. – № 36. – С.202-205.
9. Страшинська Л.В. Методика комплексної оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій туристичних підприємств / Л.В. Страшинська, Т.Б. Самонова // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – К.: КНЕУ. – 2011. – С.365-373.
10. Страшинська Л.В. Основні критерії оцінки рівня продовольчої безпеки України та стратегічні напрями її підвищення / Л.В. Страшинська, Г.А. Грецька // АГРОСВІТ. – 2011. – № 20. – С. 6–11.
11. Страшинська Л.В. Теоретико-методологічні підходи щодо процесу розробки і реалізації конкурентних стратегій / Л.В. Страшинська, Г.А. Грецька // Вісник КНУТД. – 2011. – №5 . – С.208-218.
12. Страшинська Л.В. Мерчандайзинг як спосіб підвищення ефективності роздрібної торгівлі / Л.В. Страшинська // Науковий вісник ЛНУВМБ. – Львів, 2011. – С. 97–105.
13. Страшинська Л.В. Маркетингова діяльність: Конспект лекцій з дисципліни «Маркетингова діяльність» для студ. спец. 8.03051001 «Товарознавство і комерційна діяльність», 8.03051002 «Товарознавство і експертиза в митній справі», 8.03051005 «Організація оптової і роздрібної торгівлі». – К.: НУХТ, 2011. – 64 с.
14. Страшинська Л.В. Маркетинг готельного і ресторанного господарства: Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг готельного і ресторанного господарства» для студ. спец. 6.140101 «Готельно-ресторанна справа». – К.: НУХТ, 2011. – 89 с.

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ

© НПУ імені М.П. Драгоманова :: Кафедра економіки освіти
Служба порталу :: Вебмайcтер
2012-2021